Traduje se, jak pedagog Drkotal / snad podle něho musela být napsána povídka
od Š + G Výlet s Lomcovákem / zabavil na jakémsi třídním večírku baterii lahví
alkoholu a asi za hodinu vstoupil do té třídy, řádně upraven, se svým
charakteristickým gestem rukou a mumlaje „Všechno jsem vylil“.

Je hezké, že Mejla tvrdí, že Undertakers byli jednoznačně nejlepší, ostatně i já byl
chvíli Undertaker, vyráběl jsem ručně a hrdě plakáty stylizované jako úmrtní
oznámení a lepil je na všechny rohy, aby zlomyslný Jarda Škubal pak je
znehodnocoval tím, že na ně čmáral „Odvárka je čurák“, ale on to tak nemyslel.

Že bude Mejla nespolehlivej živel, to se dalo čekat. No a vidíš – z nás všech to
v téhle branži dotáhl nejdál, včetně profesionála Édy Parmy. Nebo hrál snad někdo
z nás v Bílém domě ?!!!
Dodnes ovšem nechápu, jak se band složený z průměrných až podprůměrných
muzikantů /Plastici/ mohl stát legendou. Na druhé straně je faktem,že Mejla sice
nakonec, jak píšeš, pomohl Undertakers pohřbít / „pohřbít funebráky“– to zní dobře/,
ale nemůžeš popřít, že je svým členstvím proslavil. Přiznám se, že ač není v mé povaze
se vytahovat, občas neodolám a tu a tam se pochlubím / když na to přijde řeč/, že
jsem s Mejlou působil v jedné kapele, i když v různém jejím období.
Auvajs,Mejlo.

Nebyl jsem zcela určitě tak výraznou až charismatickou osobností jako Miky Jernek
/natolik jsem kritický/,na druhé straně si zase nemyslím,že bych byl horším zpěvákem
/natolik nejsem kritický,ale bylo mi to vícekrát spontánně potvrzeno „lidmi, co na nás
tenkrát chodili“/.Ty to samozřejmě tak nevidíš,protože s Mikym Tě pojilo dlouholeté
přátelské pouto,jako mě zase s Luďkem Urajem. / Ivan Vérosta se zase odjakživa
kamarádil s Édou Parmou, jenže Éda byl již tehdy profík a přátelství do muziky netahal./
Až z Tvé knihy jsem se dozvěděl, že je Miky Jernek již po smrti a je mi to upřímně líto.
Před časem jsem se dočetl v MF nebo LN, kde psali o Mejlovi, že Mejla kromě jiného
„založil tehdy populární skupinu Undertakers“. To byl Miky zřejmě už po smrti a musel
se, pokud se mu to doneslo, obracet v hrobě. A máš asi pravdu : I když jsem ho neznal,
byl to nejspíš on,co byl duchovním otcem zakladatelem Plastiků / to, že s nimi zpíval,
jsem se také dozvěděl poměrně nedávno,nejspíš z té Pelcovy knihy/,neboť Mejla na to
dle mého názoru neměl
/ promiň, Mejlo/.
Undertakers s Máriem Hládkem/ sólová kytara/,Standou Matouškem / bicí/ a Édou
Parmou / baskytara/ byli instrumentálně lepší, ale chyběl jim výrazný zpěvak typu
Jerneka nebo Májovského. Vzpomeneš si na tu přehrávku brzy poté, co jsme se rozpadli?
Vy jste tam přišli v roli favoritů a my / Uraj baskytara a vokály, Májovský kytara a zpěv,
Zeman bicí/ jako vyložení autsajdři ?My jsme tehdy sotva tak stačili nacvičit 10 povinných
skladeb,ale měli jsme štěstí,protože komise vybrala z našeho seznamu právě ty tři skladby,
co nám seděly nejlíp / myslím, že ta nejlepší byla „You’re a better man than I“ od
Yardbirds/.Zvládli jsme to dobře: Paul Mc Zeman zahrál nad svůj obvyklý standard a
mě bylo slyšet.
Vám se to tehdy naopak moc nepovedlo: Zpěv nebylo slyšet a navíc „božský“ Mário
neměl den a dělal kiksy.Pamatuju si, že totálně zkurvil sólo u „Midnight-to-Six Man“.
Přesto, jak bývá obvyklé třeba na MS v krasobruslení,vy jste dostali lepší ohodnocení,
neboť jste měli jméno.
.…

(zkrácené vyňatky z dopisu)
20.7.2003 Pavel Májovský